Twitter ogromną popularność osiągnął przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych i w Azji, ale również w Polsce cieszy się wzrastającą estymą. Nic dziwnego, że coraz więcej przedsiębiorstw patrzy na niego przychylniejszym okiem i zakłada swoje konta na tymże kanale społecznościowym. Mikroblog wyciąga rękę w kierunku polskich firm i umożliwia także im promowanie postów, co wcześniej dla rodzimych przedsiębiorstw nie było dostępne w tak łatwy sposób.
Obecnie na „podtrzymywanie życia” i zwiększanie zasięgów swoich tweetów decyduje się coraz więcej marek, chociażby Tymbark czy polski oddział Coca-Coli. Twitter w dużej mierze sukces zawdzięcza celebrytom i politykom, którzy chętnie sięgnęli po tę aplikację. Dzięki ich aktywności z serwisu społecznościowego zaczęło korzystać coraz więcej ludzi, którzy chcą mieć dostęp do jak najszybszych informacji i obserwować tweety swoich ulubieńców.
Wciąż wzrastająca liczba odbiorców Twittera to szansa dla firm na pozyskanie nowych klientów i aktywizację sprzedaży.